sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Office Assistant

Warszawa/Centrum, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-03-22 | ID oferty: 2121169

Office Assistant
Warszawa/Centrum
NR REF.: 1184924

Poszukujemy osoby, które chcą się rozwijać w obszarze administracji biurowej. Jest to świetna możliwość na zdobycie cennego doświadczenia w znanej, cenionej firmie z branży nieruchomości. Co więcej, organizacja stwarza możliwości rozwoju, długofalowej współpracy i awansowaniu wewnątrz struktur. Oferowane są stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę oraz pakiet benefitów.


Stanowisko: Office Assistant/Receptionist
Miejsce pracy: Warszawa/Centrum, tuż przy metrze
Tryb pracy: Stacjonarna
Godziny pracy: zmiany: 8.00-16.30 oraz 10.00-18.30


Główne obowiązki:
  • Odpowiedzialność za recepcję
  • Wsparcie Office Managera
  • Obsługa gości biura
  • Zarządzanie salkami, przygotowanie spotkań
  • Zamawianie artykułów biurowych
  • Odbieranie połączeń, przesyłek, maili
  • Kontakt z dostawcami
  • Dbanie o zaopatrzenie biura
  • Planowanie i organizowanie telekonferencji, wideokonferencji, spotkań biznesowych
  • Zapewnienie prawidłowego i płynnego obiegu dokumentacji i korespondencji


Wymagania:
  • Pierwsze doświadczenia na podobnym stanowisku lub w obsłudze klienta
  • Dobra znajomość języka angielskiego – B1/B2
  • Znajomość MS Office – szczególnie Outlook, Excel, Power Point
  • Proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań
  • Bardzo dobra organizacja czasu pracy


Oferowane:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenie na życie
  • Szkolenia językowe
  • Szkolenia merytoryczne
  • Imprezy integracyjne
  • Możliwość awansu wewnątrz struktur organizacyjnych, również do innych działów operacyjnych



Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361.
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

HAYS

Warszawa/Centrum mazowieckie

Dane kontaktowe: