sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Specjalista/ka ds. Obsługi Recepcji

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-03-23 | ID oferty: 2122189

Specjalista/ka ds. Obsługi Recepcji
Warszawa
NR REF.: 1184989

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ka ds. Obsługi Recepcji   
Lokalizacja: Warszawa (Mokotów)Branża: projekt w sektorze technologicznym Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)Współpraca: współpraca długofalowa Stawka: 65-75 PLN/h netto + VATGodziny pracy: 8-16/ 9-17Start współpracy: ASAP/ początek kwietnia
Czym będziesz się zajmował/a:
  • Bieżąca obsługa gości oraz połączeń przychodzących,
  • Zarządzanie korespondencją wychodzącą,
  • Obsługa korespondencji e-mail
  • Sporządzanie lub wsparcie pracowników w sporządzaniu dokumentów związanych z odprawą celną,
  • Dbanie o porządek w biurze, na recepcji, w magazynku recepcji, 
  • Uzupełnianie brakujących materiałów, 
  • Składanie zamówień w systemie zakupowym,
  • Zamawianie wizytówek oraz pieczątek na prośbę pracowników,
  • Zarządzanie kalendarzem sal konferencyjnych,
  • Ścisła współpraca wewnątrz zespołu recepcyjnego i back office oraz współpraca ze wszystkimi działami,
  • Zgłaszanie usterek w systemie zewnętrznym,
  • Obsługa systemu rezerwacji miejsc parkingowych,
  • Wydawanie taxi kodów, nadawanie dostępów do systemu taxi,
  • Monitorowanie zgłoszeń zdarzeń działań niepożądanych,
  • Zamawianie pojemników do utylizacji,
  • Wgrywanie treści na tv wewnętrzne,
  • Zarządzanie kartami dostępu do biura - nadawanie dostępów, blokowanie, wydawanie kart zastępczych,
  • Wsparcie pracowników w dodatkowych tematach, zapytaniach
  • Obsługa skrzynki epuap,
  • Wydawanie szafek pracowniczych tzw. Lockerów

Co otrzymasz:
  • Długofalową współpracę z Klientem 
  • Błyskawiczny proces rekrutacyjny 
  • Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays
Czego oczekujemy:
  • Minimum 2 doświadczenia w obsłudze biura 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji min. B2
  • Doskonała umiejętność obsługi klienta i komunikacji interpersonalnej.
  • Zdolność do zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie i priorytetyzacji obowiązków.
  • Biegłość w obsłudze komputera, w tym znajomość programów biurowych i systemów zarządzania korespondencją e-mail.
  • Umiejętność utrzymania porządku i organizacji przestrzeni pracy.
  • Zdolność do samodzielnego składania zamówień i zarządzania zapasami biurowymi.
  • Umiejętność zarządzania kalendarzem i planowania spotkań.
  • Wysoka zdolność organizacyjna i umiejętność pracy w zespole.
  • Znajomość obsługi systemów rezerwacji i zarządzania dostępami.
  • Proaktywne podejście do rozwiązywania problemów i zgłaszania usterek.
  • Doświadczenie w obsłudze systemów parkingowych i kodów dostępu.
  • Umiejętność monitorowania i zarządzania zgłoszeniami.
  • Umiejętność obsługi systemów multimedialnych i wewnętrznych narzędzi komunikacyjnych.
  • Doświadczenie w zarządzaniu kartami dostępu i wsparciu pracowników w różnych zapytaniach

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny: Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu Rozmowa techniczna z Klientem – spotkanie w biurze (30min - 1h) Oferta Witamy w projekcie! 
Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361
Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

HAYS
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: