sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Stanowisko do realizacji zadań w ramach inwestycji

Warszawa, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-03-31 | ID oferty: 2130273

STANOWISKO DO REALIZACJI ZADAŃ W RAMACH INWESTYCJI A1.2.1 KPO 


Zakres obowiązków:

Stanowisko w sekcji Kontraktowania 

Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania, w szczególności: 

1) udział w pracach Komisji Oceny Projektów; 

2) udział w procesie aktualizacji dokumentów programowych; 

3) realizacja zadań wynikająca z procedur dotyczących procesu kontraktowania w zakresie przewidzianym dla PARP/Departamentu; 

4) weryfikacja dokumentów na etapie procesu zawierania umów z wnioskodawcami; 

5) obsługa baz danych i innych narzędzi informatycznych udostępnionych pracownikowi, w tym analiza danych; 

6) przygotowywanie opracowań i analiz dotyczących złożonych wniosków o dofinansowanie; 

7) przygotowywanie prezentacji na temat projektów wybranych do dofinansowania.


Stanowisko w sekcja Wdrażania

Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:

1) udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie;

2) udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów;

3) przygotowywanie korespondencji z beneficjentami;

4) uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania;

5) udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu;

6) przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz;

7) wprowadzanie danych do systemów informatycznych;

8) przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.


Oferujemy:

- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej 

- możliwość posiadania karty multisport

 - możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej 

- zdobycie doświadczenia w pracy w administracji publicznej 

- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum Warszawy

 -bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole

Wymagania:

- Wykształcenie: średnie lub w toku studiów 

- Doświadczenie zawodowe: minimum 1,5 roku w pracy biurowej 

- Poziom obsługi programów komputerowych: znajomość narzędzi biurowych MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel) 

- Wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych 

- Inne: umiejętność samodzielnej organizacji pracy, umiejętność współpracy w grupie, komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia 

Mile widziane: 

- Wykształcenie: wyższe (licencjat) 

- preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny 

- Doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych 

- Znajomość zagadnień merytorycznych:

 a) znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,

 b) znajomość uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości 

 Inne: umiejętność organizacji pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa klienta

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

FallWork Sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą: