sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Oferta pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Teresin, mazowieckie, Polska Dodano: 2024-04-05 | ID oferty: 2134705

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Wystawianie i archiwizacja dokumentów sprzedażowych; faktur, duplikatów faktur, not korygujących, korekt.
  • Wydawanie przepustek wjazdu/poleceń wydania dla pojazdów wjeżdżających na teren zakładu.
  • Współpraca z działem sprzedaży, logistyki i magazynem.
  • Przyjmowanie zamówień oraz ich wprowadzanie do systemu.
  • Przygotowywanie zleceń transportowych.
  • Telefoniczna obsługa Klientów.

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Wykształcenia min. średniego.
  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość pakietu Office (znajomość systemu JDE i Accard+ będzie dodatkowym atutem).
  • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, sumienności, dokładności, dyspozycyjności.
  • Umiejętności pracy w zespole.

CO OFERUJEMY?

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku.
  • Możliwość zdobycia nowego doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży.
  • Pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym zespole.
  • Pracę w systemie zmianowym (I i II zmiana).

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

Polskie Młyny S.A
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

Polskie Młyny S.A

Teresin mazowieckie

Dane kontaktowe: