Numer referencyjny: UM.7273.2024.COP.KPA
Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy
poszukuje kandydatek i kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy, pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
Zakres zadań:
Główne odpowiedzialności:
- nadzór nad systemami informatycznymi wspierającymi zarządzanie informacją geodezyjną i pokrewną, administrowanie i rozwój tych systemów,
- budowa i rozwój Infrastruktury Informacji Przestrzennej. Budowa Centralnej Bazy Danych Przestrzennych m.st. Warszawy,
- pozyskiwanie, przetwarzanie oraz publikacja danych przestrzennych w serwisach internetowych, intranetowych. Udział w projektach związanych z tworzeniem lub rozbudową rozwiązań informatycznych wchodzących w skład infrastruktury informacji przestrzennej lub z nią współdziałających,
- opracowywanie warunków technicznych oraz umów niezbędnych do przeprowadzania postępowań przetargowych o zmówienia publiczne, prawidłowego przebiegu zleconych prac, odbiór wykonania.
Charakterystyka pracy:
- utrzymanie i aktualizowanie Portalu mapowego m.st. Warszawy,
- wykorzystywanie oprogramowania GIS,
- utrzymanie i rozwój serwisów, usług sieciowych oraz powierzonych aplikacji przetwarzających dane przestrzenne m.st. Warszawy,
- administracja serwerami aplikacyjnymi i bazami danych,
- musisz znać zagadnienia potrzebne do realizacji zadań oraz akty prawne:
- ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne,
- ustawa o infrastrukturze informacji przestrzennej,
- ustawa o ochronie baz danych,
- ustawa o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego,
- ustawa o ustroju miasta stołecznego Warszawy,
- ustawa o pracownikach samorządowych,
- regulacje prawne z zakresu ochrony danych osobowych.
Warunki pracy:
Miejsce pracy: w budynku przy ul. Sandomierskiej 12. Wejście do budynku B3, w którym będzie wykonywana praca jest z poziomu terenu. Budynek wyposażony jest w system kontroli dostępu. Windy wyposażone są w system informacji głosowej. Praca będzie wykonywana w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze. Budynek zaopatrzony w ruchomy podest dla osób poruszających się na wózku. Toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością znajduje się na parterze budynku.
Stanowisko pracy: przy komputerze, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku.
Oferujemy
- umowę o pracę,
- dodatek stażowy (przysługuje po przepracowaniu 5 lat na podstawie umowy o pracę),
- rozwój zawodowy,
- trzynaste wynagrodzenie,
- dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych,
- szeroką ofertę świadczeń socjalnych dla Ciebie i Twojej rodziny,
- zapomogi i pożyczki na cele mieszkaniowe.
Niezbędne wymagania:
- obywatelstwo polskie lub innego państwa, które dopuszcza ustawa[1],
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera[2], w tym podstawowych programów do edycji dokumentów,
- wykształcenie wyższe I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, informatyki lub inne związane z przetwarzaniem danych przestrzennych,
- minimum 5-letni staż pracy,
- powyżej 4-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie geodezji, kartografii, informatyki, przetwarzania danych przestrzennych, gospodarki przestrzennej,
- kompetencje: identyfikacja z urzędem; wiedza zawodowa, znajomość przepisów i procedur; sumienność; komunikacja; obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego.
Dodatkowe wymagania:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego.
W miesiącu poprzedzającym datę opublikowania ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.[3]
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae (CV) z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych I lub II stopnia z zakresu geodezji i kartografii, informatyki lub inne związane z przetwarzaniem danych przestrzennych,
- kopie świadectw pracy dokumentujących minimum 5-letni staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, jeśli pozostajesz w stosunku pracy,
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli zamierzasz skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu[4],
- oświadczenie o:
- posiadanym obywatelstwie,
- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb tej rekrutacji.
[!] Odznaczenie w elektronicznym formularzu oświadczeń jest równoznaczne z ich złożeniem.
Jak złożyć swoją ofertę
Dokumenty złóż przez system elektronicznej rekrutacji urzędu (system e-Rekrutacje): Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl). Wypełnij formularz aplikacyjny dotyczący interesującej Cię oferty pracy i dołącz niezbędne dokumenty. Aplikację przez system e‑Rekrutacje możesz złożyć również w siedzibach Urzędu m.st. Warszawy, (pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa; piętro 14, Punkt obsługi klienta) oraz w siedzibach urzędów dzielnic m.st. Warszawy.
Dodatkowe informacje
W naszym urzędzie każdy ma równe szanse. Zachęcamy do składania aplikacji osoby z niepełnosprawnościami.
Opis dokumentów, które potwierdzają poszczególne wymagania znajdziesz na stronie: Warszawa | e-rekrutacje (um.warszawa.pl).
[1] Warunki opisuje art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach
samorządowych.
[2] Jeżeli samodzielnie złożysz skutecznie aplikację w systemie elektronicznej rekrutacji, uznamy, że spełniasz wymóg.
[3] W rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
[4] O którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.
w Wydziale Przetwarzania Danych Przestrzennych
Biura Geodezji i Katastru
Do kiedy musisz złożyć dokumenty: 22 kwietnia 2024 r.