Oferta pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta niemieckojęzycznego

Wrocław, dolnośląskie Dodano: 2020-02-13 2020-02-13 | ID oferty: 294216 Źródło: jobs.pl

Numer referencyjny: jobs


Twoje zadania:

  • Rozwiązywanie problemów technicznych
  • Udzielanie wsparcia merytorycznego
  • Odbieranie połączeń przychodzących oraz zapytań mailowych
  • Pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT
  • Analizowanie problemów związanych z codzienną obsługą komputera

Twój profil:

  • Biegła znajomość j. niemieckiego
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku nie jest wymagane (pracodawca zapewnia niezbędne szkolenia)
  • Umiejętność pracy w grupie
  • Znajomości systemu Windows oraz pakietu Ms Office

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie
  • Atrakcyjny program szkoleń
  • Samodzielną i odpowiedzialną pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych
  • Ciekawą i stabilną pracę
  • Możliwośc rozwoju zawodowego

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałem się informacjami administratora o przetwarzaniu danych oraz z prawami jakie przysługują mi na mocy powyższego Rozporządzenia.

Skontaktuj się z firmą:

TAP.TALENT

Wrocław dolnośląskie

Dane kontaktowe:

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi sacro.com.pl!
Dziękujemy!