Oferta pracy

Inżynier budowy / Asystent zarządu

Wrocław, dolnośląskie, Polska Dodano: 2021-07-21 | ID oferty: 915541



Opis stanowiska:

Opis stanowiska


  • Przygotowanie i organizacja budowy

  • Opracowywanie harmonogramów, kontrola jakości prac oraz dokumentacji technicznej

  • Kontrola i nadzór nad prawidłową realizacją robót budowlanych

  • Kontrola kosztów prowadzonej budowy

  • Pozyskiwanie wykonawców i dostawców materiałów

  • Rozwiązywanie problemów technicznych

  • Przygotowywanie dokumentów wewnętrznych firmy

  • Przygotowywanie obmiarów, kalkulacji, kosztorysów

  • Raportowanie do zarządu z postępu prac

  • Uczestnictwo w odbiorach budowy

  • Współpraca przy realizacji inwestycji pod kierownictwem Zarządu Spółki

  • Obsługa posiadanych przez Spółkę nieruchomości - usuwanie awarii i usterek, obsługa najmu

  • Inne obowiązki zlecone przez Zarząd Spółki



Wymagania:

Wymagania


  • Organizacja pracy własnej

  • Wykształcenie wyższe (budowlane, sanitarne, elektryczne) lub w trakcie studiów

  • Znajomość pakietu MS Office oraz środowiska CAD

  • Umiejętność pracy w zespole i elastyczność

  • Prawo jazdy kat. B

  • Dyspozycyjność



Oferujemy:

Oferujemy


  • Umowę o pracę na pełen etat

  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia

  • Pracę w młodym, niewielkim, kreatywnym zespole

  • Możliwość zdobycia uprawnień budowlanych oraz wiedzy technicznej

  • Niezbędne narzędzia pracy (telefon, komputer itd)

  • Możliwość rozwoju zawodowego i osobistego



Forma kontaktu:

Forma kontaktu

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.



Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku: "APLIKUJ TERAZ".

Kontakt w sprawie rekrutacji:

Jeżeli jesteś zainteresowana(y) ofertą pracy skontaktuj się z nami na poniższe dane. Przesyłając do nas swoje CV prosimy zawrzeć klauzule o zgodzie na przetwarzanie danych w celu rekrutacji.

LOCUS sp. z o.o.
Źródło oferty

Skontaktuj się z firmą:

LOCUS sp. z o.o.

Wrocław dolnośląskie

Dane kontaktowe: