sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

13-01-2022, 13:57

Dane kontaktowe

Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie
Walczaka 42,66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. 95 7151 360
e-mail: [email protected]
http:// https://gcpr.bip.gov.pl/

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp. - Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003131062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Walczaka 42

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7151 360

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gcpr.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie, wydawanie i dowożenie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b032c795-7456-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001373/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Posiłki dla podopiecznych GCPR

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu, dostępnego pod adresem skrzynki: /GCPRIPS/skrytka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wskazane w Rozdziale XII - XIII SWZ.
Zamawiający w zakresie komunikacji zakłada wykorzystanie Formularzy dostępnych na platformie
ePUAP oraz na miniPortalu w zakładce „Formularze do komunikacji”. Zamawiający z zastrzeżeniem
poniższych zapisów, nie dopuszcza innej formy komunikacji z wykonawcami.
W związku z tym wykonawcy zobligowani są na bieżąco sprawdzać skrzynkę ePUAP z której złożona
została oferta.
Wymagania techniczne i organizacyjne narzędzi wykorzystywanych w ramach postępowania dostępne
na stronach "https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz "https://miniportal.uzp.gov.pl"

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gorzowskie Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Walczaka 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski
inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Robert Kędzior , e-mail: [email protected]
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak sprawy DO.271.3.2022 prowadzonym w trybie podstawowym (art. 275 pkt 1 ustawy Pzp).
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować
zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w
zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa
członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DO.271.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zadanie 1: Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków jednodaniowych dla podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie w Gorzowie Wielkopolskim (GCPR) w stołówce Wykonawcy na terenie miasta Gorzów Wielkopolski.
2) Zadanie 2: Przygotowanie i dostarczenie (dowożenie) w opakowaniach jednorazowych gorących posiłków jednodaniowych do miejsca zamieszkania (na terenie miasta Gorzów Wielkopolski) podopiecznych Gorzowskiego Centrum Pomocy Rodzinie.

- zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity – Dz. U. z 2020r., poz.2021 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na podstawie wyżej wymienionej ustawy.

2. Zamawiający przewiduje, że dziennie w trakcie trwania umowy ilość posiłków wynosiła będzie ok. 130 tj.:
a) około 100 posiłków dla osób, które będą spożywały posiłki w stołówce Wykonawcy,
b) około 30 posiłków dla osób, do których dowożone będą posiłki, tj. do miejsca zamieszkania podopiecznego na terenie miasta Gorzowa Wielkopolskiego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

30%

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-02-01 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1). nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z punktem VII SWZ
2). spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące:

2.1 Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) , metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2.2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów

Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) , metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej

Wykonawca, zobowiązany jest do wykazania, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 0/00 PLN).
Spełnienie warunku opisanego powyżej będzie oceniane na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SWZ).


2.4 Zdolności technicznej lub zawodowej

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje :

1) Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

Co najmniej jedną (1) osobą posiadającą kwalifikacje do wykonywania zawodu kucharz oraz posiadającą aktualne orzeczenia lekarskie wydane do celów sanitarno-epidemiologicznych.
Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia / wykaz osób ( załącznik nr 4 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

2) Odpowiednim potencjałem technicznym:

a) co najmniej 1 ( jednym) samochodem przystosowanym i dopuszczonym przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego do przewozu żywności.

b) lokalem gastronomicznym/stołówką, który spełnia wymagania dla zakładów produkujących lub wprowadzających do obrotu posiłki tj. posiadającym decyzję właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu i o jego wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowego Inspektora Sanitarnego, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywieniu (t.j. Dz. U. z 2020, poz.2021 ze zm.).

* lokal gastronomiczy /stołówka musi zapewniać możliwość jednoczesnego spożywania posiłków przez co najmniej 40 osób.
* lokal gastronomiczny/ stołówka musi być zlokalizowana w obrębie miasta Gorzowa Wlkp., w miejscu dostępnym, dobrze skomunikowanym.
* lokal gastronomiczny/stołówka powinna posiadać dostęp dla osób niepełnosprawnych.

Ocena spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu ( załącznik nr 2 do SWZ) oraz oświadczenia ( załącznik nr 5 do SWZ), metodą graniczną spełnia – nie spełnia.

Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Szczegółowe informacje w rozdziale XVI SWZ pn "ROZDZIAŁ XI – WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA"

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Szczegółowe informacje w rozdziale XVI SWZ pn "ROZDZIAŁ XI – WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA"

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przedłożyć przed zawarciem umowy dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. Kwota ubezpieczenia nie może być niższa niż 200 000,00 zł (dwieście tysięcy złotych).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
2. Zapisy SWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobligowani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
6. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną i mają do nich zastosowanie zasady określone w niniejszym rozdziale.
7. W przypadku spółki cywilnej- pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI i VII SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
10. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
11. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Wykonawcy składający ofertę wspólną przed podpisaniem umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) dostarczą Zamawiającemu umowę konsorcjum/umowa spółki cywilnej (lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) regulującą współpracę wszystkich podmiotów występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian został określony w załączniku nr 7 do SWZ (załącznik_nr_7_projekt_umowy (posiłki))

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-21 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Składanie ofert będzie następować przy użyciu platformy ePUAP, dostępnej pod adresem „https://epuap.gov.pl/wps/portal” oraz dostępnej również na miniPortalu pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-21 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Postępowanie prowadzone jest z wykorzystaniem miniPortalu i narzędzi dostępnych na tym
portalu oraz narzędzi ePUAP. Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany
jest do sprawdzania swojej skrzynki ePUAP ( z której złożył ofertę lub innej, którą wskazał, jako
adres do doreczeń; ryzyko prawidłowego wskazania adresu skrzynki ePUAP obciąża
Wykonawcę). Na tą skrzynkę będzie kierowana cała korespondencja dotycząca zamówienia, z
zastrzeżeniem wyjątków wskazanych w SWZ.