sacro

Szanowny Użytkowniku,

Zanim zaakceptujesz pliki "cookies" lub zamkniesz to okno, prosimy Cię o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Prosimy o dobrowolne wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych partnerów biznesowych oraz udostępniamy informacje dotyczące plików "cookies" oraz przetwarzania Twoich danych osobowych. Poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję wszystkie" wyrażasz zgodę na przedstawione poniżej warunki. Masz również możliwość odmówienia zgody lub ograniczenia jej zakresu.

1. Wyrażenie Zgody.

Jeśli wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez naszych Zaufanych Partnerów, które udostępniasz w historii przeglądania stron internetowych i aplikacji w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych i aplikacjach w celu określenia Twoich potencjalnych zainteresowań w celu dostosowania reklamy i oferty), w tym umieszczanie znaczników internetowych (plików "cookies" itp.) na Twoich urządzeniach oraz odczytywanie takich znaczników, proszę kliknij przycisk „Akceptuję wszystkie”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub chcesz ograniczyć jej zakres, proszę kliknij „Zarządzaj zgodami”.

Wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Możesz zmieniać zakres zgody, w tym również wycofać ją w pełni, poprzez kliknięcie przycisku „Zarządzaj zgodami”.




Przetarg

Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton

23-04-2024, 14:51

Dane kontaktowe

Nadleśnictwo Cierpiszewo
Sosnowa 42,87-165 Cierpice
e-mail: [email protected]
http:// https://cierpiszewo.torun.lasy.gov.pl/

Kontaktując się z firmą powiedz, że zdobyłeś o niej informacje dzięki portalowi elektryka.org!
Dziękujemy!
Szczegóły przetargu

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Cierpiszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870218805

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sosnowa 42

1.5.2.) Miejscowość: Cierpice

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: [email protected]

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cierpiszewo.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo wapienne) o uziarnieniu ciągłym, optymalnego do naprawy dróg wraz z dowozem, w ilości łącznie 2500 ton

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2615dcd0-016b-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55410/summary

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy
składania i wycofania ofert):
a) komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami, w tym w
szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem
poczty elektronicznej, lub za pomocą platformy Josephine . We wszelkiej
korespondencji Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem
postępowania wskazanym w SWZ.
b) Zamawiający będzie również komunikować się z Wykonawcami za pomocą
poczty elektronicznej, email:
[email protected]
[email protected]
[email protected]
c) Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub cyfrowe odwzorowania
dokumentów w postaci papierowej (elektroniczne kopie dokumentów
stworzonych w postaci papierowej) składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem poczty elektronicznej, na wskazany w lit b) adres email.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej
(elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Josephine -
Skrócona Instrukcja - Wykonawca , która dostępna jest w zakładce Biblioteka
Instrukcji i linków, w prawym górnym rogu głównego portalu Josephine

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak

4.1.2.) Numer referencyjny: S.270.4.2.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kruszywa mineralnego (wyklucza się gruz budowlany oraz kruszywo
wapienne) o uziarnieniu ciągłym, w ilości łącznie 2500 ton o frakcji od 0 do 31,5
mm.
Kruszywo będące przedmiotem zamówienia musi być optymalne do
bieżącego utrzymania dróg leśnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z Prawa Opcji zgodnie z art.
441 ustawy Pzp w wysokości 20% wartości umowy.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w
postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
występowania w obrocie gospodarczym.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub
zawodowej
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej
lub zawodowej.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do
sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten, w zakresie doświadczeni, zostanie uznany za spełniony, jeśli
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa
termin składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie): wykonał co najmniej 2 dostawy kruszywa o wartości min.
200 000 zł netto oraz wykonał ją należycie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Podmiotowe środki dowodowe:
a) wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot
zamówienia, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym
okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju
wykonanych dostaw), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i
zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy
zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot na rzecz
którego dostawy zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych dostaw
stanowi załącznik nr 5 do SWZ).
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw
wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa
wyżej dotyczą dostaw faktycznie przez niego wykonanych.
b) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: art. 108 ust. 1 pkt 1 i
2 PZP; art. 108 ust.1 pkt 4 PZP, odnośnie do orzeczenia zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego;
e) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz.U.
2023 poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę
częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego
Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór
oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o
przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi
załącznik nr 3 do SWZ),
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego
złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem podatków i opłat wraz z
zaświadczeniem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z
odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat
tych należności,
g) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu
Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega
z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące
przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłaceniem składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym
dokumentem dokumenty potwierdzające, że przed upływem terminu
składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami
lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości określonej poniżej:
4500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać
nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o
których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz.U. 2023 poz. 462).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
Zmiany, o których mowa powyżej mogą zostać dokonane, jeżeli ich uzasadnieniem
są niżej wymienione okoliczności:
1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
1) Przerw w realizacji dostaw, powstałych z przyczyn zależnych od
Zamawiającego;
2) Przerw w realizacji dostaw, powstałych z przyczyn niezależnych od
Zamawiającego i Wykonawcy w tym również zmiany warunków
atmosferycznych w szczególności:
- klęski żywiołowe w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia;
- wystąpienie w miejscu wykonywania przedmiotu zamówienia
szczególnie niesprzyjających, uniemożliwiających prowadzenie
dostawy warunków, np. ulewne deszcze, gradobicia, trąby
powietrzne, huraganowe wiatry, mające charakter niszczycielski.
2. Zmiana podwykonawców może być dokonana w sytuacji:
a) na wniosek Wykonawcy w przypadku:
-nienależytego wykonywania powierzonych prac,
-innych obiektywnych okoliczności niezależnych od Wykonawcy (np.
rezygnacji).
3. Zmiany umowy w ww. zakresie wymagają zawarcia pisemnego aneksu do umowy
pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://josephine.proebiz.com/pl/tender/55410/summary

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni